Aanbieding Opleiding Wenke Of jy het nog nooit tevore aangebied, of jy 'n ervare aanbieder maar wil verbeter, kan aanbieding opleiding 'n verskil maak aan die publiek betrokkenheid werklik maak. Terwyl daar is geen plaasvervanger vir effektiewe skyfies, ongeag skyfies wat jy gebruik, is daar veranderinge 'n aanbieder kan maak om prestasie te verbeter. Hier het ons 10 wenke wat enige aanbieder onmiddellik kan implementeer om aanbieding doeltreffendheid te verbeter uiteengesit. 1. Prioriteit: Die gehoor. Die belangrikste ding om te onthou in enige aanbieding is dat die gehoor jou hoof fokus moet wees. Gehoorlede is in wat hulle wil hoor, nie wat jy wil hê om te sê net belangstel. Wat sal die meeste help om die belangrikheid van jou boodskap oor hulle beklemtoon? Ja, jy het verwys na oor te dra - maar wat hulle nodig het om te doen op 'n manier wat die gehoor sal wil hê hulle moet hoor. Raak betrokke by hulle, en toon duidelik hoe jou boodskap vir hulle relevant is. 2. Voordele, nie funksies. Dit fout is een wat baie aanbieders maak onwetend. Die vooruitsig poog om 'n oplossing vir 'n probleem - en die aanbieder n lys van al die funksies van sy produk of diens te bied. Die verkope is nie gemaak nie, en die aanbieder wonder hoe die gehoor versuim het om dit te kry. Kliënte koop oplossings, nie produkte. Beklemtoon die voordele van elke funksie sal die nut daarvan veel meer duidelik aan die gehoor te maak, wat beteken dat die aanbieding is baie meer geneig om te lei tot 'n verkoop. 3. Hou hulle aan die raai. Selfs met relevante inhoud, sal nie al gehoor kan betrokke te bly. Hou die gehoor wil meer hoor, deur die gebruik van misterie en vrae te stel of raaisels. Byvoorbeeld, bied 'n probleem, en vra die publiek om dit op te los, voordat die onthulling van die antwoord. Vir maksimum effek, kan aanbieders Visuele kognitiewe dissonansie ™ gebruik op hul skyfies, waardeur die visuele maak nie sin nie, totdat die aanbieder verduidelik dit. Die brein soek outomaties 'n oplossing vir raaisels, sodat die gebruik van hierdie tegnieke verseker dat jou gehoor luister na jou elke woord. 4. Oefen hardop. Lees deur jou skyfies is nie voldoende praktyk toe te berei vir 'n aanbieding. Tensy jy hard oefen, het die eerste keer dat jy eintlik praat die woorde sal wees in die voorkant van 'n gehoor. Jy sal sien dinge wanneer jy jou getrippel praat hardop dat jy nooit sou opgemerk het net stil lees. Eintlik staan en lewer jou praatjie met behulp van die stem en gebare wat jy sou natuurlik toe in die voorkant van 'n gehoor. Die belangrikste rede om te oefen hardop is om te verseker dat jy jou tydsberekening reg niks is meer irriterend vir 'n gehoor as 'n aanbieder wat loop. 5. Gebruik positiewe woordeskat. Dink aan die woorde wat jy gebruik. Swak woorde en frases soos "ons dink" en "ons moet in staat wees om" n aanbieder doen geen guns. As die aanbieder 'n geloof in sy boodskap nie projekteer, hoe kan hy verwag dat sy gehoor om dit te glo? Julle daar om jou gehoor te oortuig. Gebruik positiewe, definitiewe frases soos "dit sal jou uitgawes met die helfte verminder" of "hierdie metode is bewys om doeltreffend te wees". 6. Gebruik jou, nie ons. Mense dont like om te hoor ander mense praat oor hulself. Dit is nie die moeite werd, en dit is selde betrokke. Wat gehore graag 'n aanbieder praat oor hulle te luister. Moenie praat oor jouself, jou maatskappy, en jou oortuigings; In plaas daarvan, praat oor jou gehoor, hul maatskappy, en hulle oortuigings. Gebruik jou hele. Dit maak dit makliker vir jou om huis voordele ry, en na relevansie demonstreer. En direk aanspreek jou gehoor laat jou baie meer geneig om hulle besig te hou. 7. Rig jou gehoor by die naam. As jy die aanbieding van 'n klein gehoor en jy weet hulle name - gebruik dit. Natuurlik, maak seker dat jy toestemming om dit te doen, en wees seker nie aan enigiemand uit te laat nie; In hierdie situasie, is dit maklik om te beledig. Moenie oordoen dit, óf; niks kan klink meer traliewerk in 'n klein opset as een naam oor en oor herhaal word. 8. Dont bang wees om met jou skyfies wees. Daar is baie van aanbieding opleiding afrigters beveel aan dat aanbieders nooit hul rug op die gehoor moet draai. Dit is 'n redelike stuk van die raad; niemand wil om te probeer om die agterkant van iemand se kop te luister. Tog, wanneer visuele hulpmiddels werklik innemende, dit kan 'n naatlose en innemende effek te skep as die aanbieder in wisselwerking met sy skyfies. Dit kan 'n terugblik wanneer iets beduidende veranderinge of op die skerm verskyn, verwys na dele van 'n grafiek; of beduie as ikone beweeg oor die skyfie. Betrokkenheid by jou inhoud op hierdie manier sal help om jou gehoor om die inligting via dubbele kanale te absorbeer en sodoende absorbeer en behou meer inligting. 9. Maar moenie verloor hul aandag. Soms, jy wil net jou gehoor om aandag te skenk aan jou, maar jy het 'n baie interessante skuif op die skerm agter jou. Hoe kan jy met hulle praat en te verseker dat hulle regtig luister, terwyl die diagram is agter jou, groter en meer visueel aantreklik as jy is? Slaan die B sleutel sal die skerm tydelik swart lewer, om te verseker dat jou gehoor het niks anders om hulle te lei, en dat hulle aandag spesifiek sal fokus word op jou. Wanneer jy gereed is om terug te keer na jou beeldmateriaal is, slaan 'n sleutel sal die skerm terug na die lewe te bring. 10. Hou dit gefokus. Ja, hou die voorlegging aan jou gehoor betrokke - maar maak seker dat jy bly op die regte spoor met jou boodskap. Maak seker dat alles wat jy sê en elke visuele jy gebruik is op maat van jou aanbieding doelwitte. Hoe is dit sin dwing jou boodskap? Hoe is dit frase ondersteun jou voordelestaat? Enige woord wat werk nie die geval is in die rigting van jou doelwitte is verwoes, en met 'n beperkte aandagspan, wat jy wil om seker te maak dat jou gehoor te absorbeer soveel relevante inligting as wat jy kan gee aan hulle. Maak seker jy bly op die regte spoor, en elke minuut van jou aanbieding sal werk in jou guns teenoor jou uiteindelike doel. Wil jy regtig verbeter jou aanbiedingsvaardighede? Woon ons Aanbiedingsvaardighede opleidingskursus of kyk na ons Advanced PowerPoint Opleiding.
No comments:
Post a Comment